Uxío, Myrta, Avelino e Mariña |
O agarimo por Africa naceu en Compostela unha noite de tronos e viño ao lume da chimenea mais un amigo sen rostro no silencio da miña memoria. Aqueles días coñecín a unha persoa que a través da rede falábame de imperios, de termodinámica, a República , un admirador confeso de Valle Inclán, un amante de Galiza. No seu retiro africano convidounos a súa casa e aló chegamos Mariña e eu as mesmas portas do Parque Kruger, no mesmo país onde Nelson Mandela derrotou ao apartheid.
A palabra faise liberdade e o tempo como se dunha nube se tratase, reventa en folerpas de solidariedade. Dous amigos, Myrta e Avelino son brancos nun continente negro, os seus ollos dignidade e a súa voz esperanza. Avelino, galego por principios e Myrta, solidaria por vocación, agromaron no noso corazón como primaveras, con eles aprendimos amar a Mamá Africa.
Mira lo que has hecho! Y ahora, que? Menos mal que no creo que haya muchos aqui que naveguen por tu foro, porque arruinarias mi imagen de "Marlon Duro". Solo faltaria que, de viejo, en Phalaborwa me tuvieran por un tio simpatico y amable ... Como decia Cyrano, "it is my pleasure to displease".
ResponderEliminarEs favor que nos haces, queridinyo! Muy agradecidos, pero no se lo digas a nadie.
Bueno, bueno carallo!, pero que no es meu amiguiño, Avelino Sousa, pero que guapo estas home de Dios y que bonitiña es Mirtha Avelino, tiene una pinta de nordica, muy muy guapa.
ResponderEliminarPues ahora le hago una copia a este regalo de Uxio, para poder tenerte entre mis imagenes personales.
Bicos a todos...Avelino, estas fritoo, de momento que entro en la red, se difunde y corre como la polvora hijo mio!!!!!jejejejjeje!
LISONJERA!
ResponderEliminarAvelino eres un tipo duro pero seguro que en ese corazon guardas ternura...que lindo viejo!
ResponderEliminarBuenos Aires
Anonimo, gracias pero como bien dicen en Argentina, los gallegos somos "brutos": y a mucha honra! No solemos "hacer amigos como los perros hacen amigos".
ResponderEliminarPerro ladrador poco mordedor!
ResponderEliminarJOSE
Conyo, Jose, no airees mis secretos ...
ResponderEliminarAvelino.
Camerún es África, o eso al menos creo, pero siempre será el hijo bastardo de Francia. Ayer eramos salvajes y hoy, por defendernos, somos unos rebeldes. Soy una mujer africana que malvivo en Francia y afortunado de ti Avelino por vivir en el continente mas humano del mundo.
ResponderEliminarJose, cuidado cuando los perros enseñan los dientes.
Monique
Monique, lo que ocurre es que Madre Africa es la madre de todos. Nunca hubo tal salvajismo. Nadie le gana en salvajismo a Europa. Antes te "civilizaban" con el cristianismo. Ahora lo hacen con la democracia. La verdadera idea es hacerte a su imagen y semejanza. Como dicen los norteamericanos, "be reasonable, do it my way". No lo aceptes: do your own thing!
ResponderEliminarUnha aperta ben grande querido Uxio
ResponderEliminarUxío, redactas de tal xeito que terminarei indo eu tamén a África. Tiven o pracer de coñecer a Avelino e a Myrta. Disfrutei tanto da súa compaña que os estaría escoitando día e noite sen pestañexar!!
ResponderEliminar